Management Training

een echte bad-ass intensieve training op maat gemaakt

In communicatie tussen mensen zal er altijd weerstand zijn. Mensen verschillen nu eenmaal van elkaar, waardoor ze een andere kijk hebben op “dezelfde realiteit”. Als we het uit de weg gaan zal het alleen maar groter worden en uiteindelijk uitmonden in een conflict. Een conflict waarin we niet open staan voor de ander eindigt in een “ruzie”. Dit gebeurt omdat we onszelf beoordelen op onze intenties die we hebben en de ander beoordelen we slechts op de reactie die we krijgen. We meten onbewust dus met 2 maten.

Deze management training is gebaseerd op de 7 eigenschappen van Stephen Covey gemixt met NLP en kernkwadranten.

Duurzaam investeren in je werknemers, de 3 W’s ( werken- wederhelft – wonen). De 3 W’s zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en zullen invloed hebben op elkaar. Daarom vind ik het nodig om de werknemer ruimer te zien dan werknemer alleen.

Resultaat na een half jaar

  • Bewust pro-actief zijn
  • Werken vanuit datgene waar ze invloed op hebben
  • Eerder in staat zijn om obstakels te herkennen
  • Oplossingsgerichter zijn
  • Efficiënter werken / timemanagement
  • Communiceren een nieuwe betekenis krijgt
  • De kunst van luisteren beheersen
  • Samenwerken een nieuwe dimensie krijgt

Wat levert het jou op

  • Gezondere positievere werknemers die in hun kracht staan
  • Verantwoording nemen voor wat ze zeggen en doen
  • Minder ziekteverzuim
  • Minder stress
  • Natuurlijk leiderschap
  • Anders omgaan met weerstand
  • Inzicht in denken en doen
  • Inzicht in beperkende overtuigingen en die om weten te buigen
  • Benaderende mindset
  • Ze geven het door aan anderen, zowel in werk als in privé

Tijdsduur en kosten

In 6 maanden train en coach ik managers intern ( maximaal 9 personen).

  • In de even weken 1 dagdeel training ( dagdeel in overleg, ochtend, middag of avond)
  • In de oneven weken ben ik 2 dagdelen aanwezig ( 1 op 1 coaching overdag)

De kosten voor dit traject zijn € 17.500 (exclusief reiskosten).

Laat mij de steen in het water zijn die golf veroorzaakt, jij de golf die de beweging verder verspreidt in jouw team.

 

Luister met de intentie om te begrijpen, niet met de intentie om te antwoorden

Steven Covey

Met Esther wordt een ontdekkingsreis gestart door jezelf. Gewoontes worden bekeken waarom ze gewoon zijn. Verandering begint bij jezelf. Heerlijk om tijdens en na afloop van de training te beseffen dat je zelf verantwoordelijk bent om het positieve of negatieve te laten gebeuren. Het sprankelende enthousiasme van Esther houdt je alert tijdens de intensieve trainingen. De twee weken tussen de trainingen heb je zeker nodig om alles te herkauwen en toe te passen. Deze training zou verplicht moeten zijn voor elk mens dat waarde aan zijn leven hecht.

Martinus de Bruijndirecteur Kwadraat Bouw BV

Ons communicatieteam heeft bij Esther Jacobi de training kernkwadranten gevolgd. Esther heeft een heldere kijk op zaken en weet feilloos de juiste toon te zetten. Door haar persoonlijkheid weet zij snel een fijne prettige sfeer te creëren, waardoor je je vrij voelt in een groep om jouw casus te behandelen. Het heeft mij geholpen anders naar mezelf te kijken en naar situaties op het werk. Doordat het geen alledaagse training was, met een flinke dosis humor, ben ik zeker geïnteresseerd in een vervolg.

Judith van Coeverdencommunicatiemedewerkster Gemeente Leerdam

Esther Jacobi is een coach van het schaarse soort. Met rake vragen, verrassende perspectieven en inzichten weet ze tot de kern te komen. Haar aanpak is creatief met een gezonde dosis humor. Je loopt doelgericht en vol energie de deur uit. Echt een aanrader!

Sadia Mouhoulchange manager TriAnchor

Esther is een trainer en een warm persoon met humor waarbij jij je veilig en op je gemak voelt. Met respect voor de persoon weet ze scherpe vragen te stellen die stof tot nadenken geven. De trainingen zijn pragmatisch van opzet met ruimte voor oefeningen en persoonlijke aandacht. Deze training heeft mij een andere kijk gegeven op hoe mensen communiceren, waardoor ik met meer begrip kan luisteren naar andere mensen en toch mijn eigen mening kan houden…”het welbekende spinazie-incident “.

Josanne van der Schootvakfotograaf

Als eigenaresse van een reisbureau is het contact met de klant het allerbelangrijkste. Goede communicatie is daarbij essentieel. Esther heeft mij inzichten gegeven in oa de werking van het menselijk brein, luistertechnieken, vragen stellen en verwachtingen managen. Dagelijks pas ik deze tools toe. Ik ben Esther hier zeer erkentelijk voor. Als zakenvrouw kan ik alleen maar zeggen dat het een "win-win-training" is gebleken.

Mirjam van Os-Benschopdirecteur Reisbureau Oudewater

Overtuigd van mijn aanpak

Zeg dan vandaag nog “Ja”